مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 686
  • بازدید دیروز : 923
  • بازدید کل : 3249925

پیوند ها

شبیه سازی عددی الگوی جریان و سطح آزاد در اطراف یك آبشكن مستغرق در كانال مستقیم شیبدار با استفاده از نرم افزارFLOW3D


شبیه سازی عددی الگوی جریان و سطح آزاد در اطراف یك آبشكن مستغرق در كانال مستقیم شیبدار با استفاده از نرم افزارFLOW3D

مشخصات نویسندگان مقاله شبیه سازی عددی الگوی جریان و سطح آزاد در اطراف یک آبشکن مستغرق در کانال مستقیم شیبدار با استفاده از نرم افزارFLOW3D

سمیه الیاسی - دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی عمران- آب، دانشگاه رازی
افشین اقبال زاده - استادیار گروه مهندسی عمران دانشگاه رازی – پژوهشکده تحقیقات پیشرفته

چکیده مقاله:

آبشکن ها از جمله سازه های هیدرولیکی هستند که از آنها به منظور تثبیت سواحل رودخانه ها جهت حفظ پایداری ساحل استفاده می شود. بنابراین آنالیز و شناخت الگوی جریان در اطراف آبشکن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این مقاله نتایج شبیه سازی عددی الگوی جریان و سطح آزاد در اطراف یک آبشکن مستغرق با استفاده از نرم افزارFlOW-3D ارائه شده و مورد بررسی قرار گرفته است. شبیه سازی سطح آزاد به روش VOF صورت پذیرفته و از مدل آشفتگیRNGk  برای بستن معادلات ناویر استوکس استفاده شده است. نتایج بدست آمده در خصوص سطح آزاد و پروفیل های سرعت تطابق مناسبی با نتایج آزمایشگاهی نشان می دهند. همچنین با بررسی اثر طولی نیز اثر تغییر طول آبشکن بر روی سطح آزاد وپروفیل سرعت مورد ارزیابی قرار گرفته است.

کلیدواژه‌ها:

آبشکن مستغرق - شبیه سازی عددی - الگوی جریان FlOW-3D

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

الیاسی, سمیه و افشین اقبال زاده، ۱۳۹۱، شبیه سازی عددی الگوی جریان و سطح آزاد در اطراف یک آبشکن مستغرق در کانال مستقیم شیبدار با استفاده از نرم افزارFLOW3D، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (الیاسی, سمیه و افشین اقبال زاده، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (الیاسی و اقبال زاده، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 911

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما