مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 842
  • بازدید دیروز : 865
  • بازدید کل : 3224790

پیوند ها

بررسی تاثیر احداث بند آب برگردان در حفاظت از سواحل متاثر از جریان های بالارونده )مطالعه موردی دهنه سر سفیدرود


بررسی تاثیر احداث بند آب برگردان در حفاظت از سواحل متاثر از جریان های بالارونده )مطالعه موردی دهنه سر سفیدرود

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی تاثیر احداث بند آب برگردان در حفاظت از سواحل متاثر از جریان های بالارونده )مطالعه موردی دهنه سر سفیدرود

سیده روشنک امیرکیایی - کارشناسی ارشد سازه های دریایی، دانشکده فنی، دانشگاه گیلان
میرعبدالحمید مهرداد - استادیار گروه ههندسی عوراى، دانشکده فنی، دانشگاه گیلان
عطاا... غبرایی -

چکیده مقاله:

سواحلی که تحت تاثیر جریانهای بالا رونده قرا ردارند مثل دهانه ورودی رودخانه ها به دریا همواره دستخوش تغییرات مورفولوژیکی و تغییر شکل های متناوب نوارساحلی هستند یکی از طرح های حفاظت از چنین سواحلی احداث بند آب برگردان Jetty می باشد احداث این سازه همانند احداث دیگر سازه های دریایی شرایط طبیعی موج و جریان را دریک منطقه تغییر میدهد بنابراین قبل از اقدام به احداث چنین سازه پرهزینه ای کارایی آن درحفاظت از یک منطقه ساحلی بایدمورد بررسی دقیق قرارگیرد منطقه دهنه سرسفید رود از جمله نواحی آسیب پذیر نوارساحلی جنوب دریاچه خزر است که تاکنون تغییرات مورفولوژیکی زیادی را به خود دیده است دراین مطالعه به کمک نرم افزار mike21 اثراحداث سازه حفاظتی بند آب برگردان درتثبیت سواحل منطقه دهنه سرسفید رود بررسی می شود نتایج این مطالعه نحوه تغییرات خط ساحلی درمجاورت این سازه حفاظتی را درسالهای آینده نشان میدهد.

کلیدواژه‌ها:

تغییرات مورفولوژیکی - بندآب برگردان - دهنه سرسفید رود MIKE 21

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

امیرکیایی, سیده روشنک؛ میرعبدالحمید مهرداد و عطاا... غبرایی، ۱۳۹۱، بررسی تاثیر احداث بند آب برگردان در حفاظت از سواحل متاثر از جریان های بالارونده )مطالعه موردی دهنه سر سفیدرود، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، http://www.civilica.com/Paper-ICCE09-ICCE09_701.html


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (امیرکیایی, سیده روشنک؛ میرعبدالحمید مهرداد و عطاا... غبرایی، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (امیرکیایی؛ مهرداد و غبرایی، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 818

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما