مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 477
  • بازدید دیروز : 865
  • بازدید کل : 3224425

پیوند ها

مدلسازی عددی جریان آب زیرزمینی با استفاده از MODFLOW )شبكه آبیاری و زهكشی البرز(


مدلسازی عددی جریان آب زیرزمینی با استفاده از MODFLOW )شبكه آبیاری و زهكشی البرز(

مشخصات نویسندگان مقاله مدلسازی عددی جریان آب زیرزمینی با استفاده از MODFLOW )شبکه آبیاری و زهکشی البرز(

سیده فاطمه هاشمی - دانشجوی کارشناسی ارشد ابیاری و زهکشی
علی شاه نظری - استادیار دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری
حسن عارف - شرکت آب منطقه ای استان مازندران
علی اصغر مطلوبی -

چکیده مقاله:

یکی از اولین اقدامات مدیریت آب های زیرزمینی شناخت رفتار سیستم آن و پیش بینی نوسانات سطح ایستابی می باشد همگام با تحقق این اهداف مدل MODFLOW باهدف مدیریت این منابع قابلیت واسنجی و پیش بینی سطح ایستابی آبخوان را داراست هدف از پژوهش حاضر سنجش مدلهای سیستم منابع آب زیرزمینی درشبکه آبیاری و زهکشی البرز با توجه به داده های چاه های مشاهداتی و مدل کامپیوتری موجود و نیز اعمال سناریوهای مختلف مدیریتی برای دوره زمانی 5 ساله 1379 تا 1384 با استفاده از MODFLOW می باشد تا بتواند بمنظور برنامه ریزی آینده اثرات احداث شبکه آبیاری و زهکشی بررفتار آبهای زیرزمینی منطقه و ارزیابی شاخص هایی جهت توسعه و بهره برداری پایدار ازا ین منابع مورد ارزیابی قرارگیرد. مقایسه بین هیدروگراف سطوح آب مشاهداتی و محاسباتی نشان میدهد که روند تغییرات هیدروگراف ها مشابه بوده که حاکی از کالیبراسیون خوب مدل است همچنین این مدل قادر خواهد بود عکس العمل های تغییرات بهره برداری دردشت و همچنین اثر دوره های مختلف هیدرولوژیکی درنوسانات سطح آب زیرزمینی را پیش بینی نماید.

کلیدواژه‌ها:

مدیریت آبهای زیرزمینی - مدل MODFLOW - شبکه آبیاری و زهکشی البرز

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

هاشمی, سیده فاطمه؛ علی شاه نظری؛ حسن عارف و علی اصغر مطلوبی، ۱۳۹۱، مدلسازی عددی جریان آب زیرزمینی با استفاده از MODFLOW )شبکه آبیاری و زهکشی البرز(، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (هاشمی, سیده فاطمه؛ علی شاه نظری؛ حسن عارف و علی اصغر مطلوبی، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (هاشمی؛ شاه نظری؛ عارف و مطلوبی، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 843

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما