مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 823
  • بازدید دیروز : 874
  • بازدید کل : 3225645

پیوند ها

رابطه تحلیلی جدید برای حل معادله جریان گذرای آب در محیط متخلخل غیر اشباع


رابطه تحلیلی جدید برای حل معادله جریان گذرای آب در محیط متخلخل غیر اشباع

مشخصات نویسندگان مقاله رابطه تحلیلی جدید برای حل معادله جریان گذرای آب در محیط متخلخل غیر اشباع

حامد فرشباف آقاجانی - کارش

چکیده مقاله:

برای بررسی تغییرات ایجاد شده در وضعیت رطوبت و مکش بین ذرات خاک در اثر حرکت آب، جریان گذرای آب در محیط غیر اشباع بکمک معادله دیفرانسیل ارایه شده توسط ریچاردز (Richards, 1931) مدلسازی می شود. طی سالهای اخیر محققین روشهای تحلیلی، نیمه تحلیلی و عددی برای حل این معادله دیفرانسیل ارایه کرده اند. در این مقاله روش تحلیلی جدیدی برای حل معادله دیفرانسیل ریچاردز در محیط همگن یک لایه ای ارایه می شود. در این روش، ابتدا با انجام تغییر متغیر کریشوف و استفاده از تابع نفوذپذیری غیر اشباع و تابع مشخصه (1958) Gardner ، معادله به فرم خطی و سهموی تبدیل می شود. سپس با استفاده از نظریه توابع گرین (Green Functions)، رابطه تحلیلی برای جواب معادله بدست می آید که از حاصل جمع جملات انتگرالی تشکیل یافته است. در این جملات انتگرالی، شرایط مرزی و اولیه بصورت دلخواه تعریف می شوند. در نتیجه بر خلاف سایر روابط تحلیلی ارایه شده در ادبیات فنی، بکمک رابطه جدید می توان جواب مساله جریان گذرای آب با هر نوع شرایط مرزی و اولیه دلخواه را تعیین نمود.

کلیدواژه‌ها:

خاک غیر اشباع - جریان گذرا (Transient Flow) - رابطه تحلیلی - تابع گرین

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

فرشباف آقاجانی, حامد، ۱۳۸۸، رابطه تحلیلی جدید برای حل معادله جریان گذرای آب در محیط متخلخل غیر اشباع، هشتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، شیراز، دانشگاه شیراز


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (فرشباف آقاجانی, حامد، ۱۳۸۸)
برای بار دوم به بعد: (فرشباف آقاجانی، ۱۳۸۸)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 990

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما