مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 794
  • بازدید دیروز : 923
  • بازدید کل : 3250033

پیوند ها

4-طراحی بهینه موج شكنها مایل به روش المان محدود


4-طراحی بهینه موج شكنها مایل به روش المان محدود

مشخصات نویسندگان مقاله طراحی بهینه موج شکنها مایل به روش المان محدود

مرتضی شاکری مجد - عضو هیات علمی، دانشکده عمران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی
میراحمد لشته نشایی - استادیار بخش عمران، دانشکده فنی و مهندسی، دانشگاه گیلان

چکیده مقاله:

مطالعه انواع مختلف موج شکنها از دهه های گذشته تا کنون همواره به عنوان یکی از مسایل مهم در سازه های دریایی و حمل و نقل دریایی مورد توجه قرار دارد. اگرچه مدلهای پیشرفته ای از این نوع سازه ارائه شده است اما اغلب مدلهای مذکور از روشهای دو بعدی مبتنی بر تنش صفحه ای برای شبیه سازی سودجسته اند. در مطالعه حاضر یک روش جدید برای آنالیز سه بعدی مطرح شده است که مبتنی بر مدل سازی از طریق استفاده ازالمان محدود می باشد. تحلیل و طراحی این نوع سازه با توجه به پیچیدگی نیروهای وارد بر آن و گوناگونی خصوصیات و شکل موج با مسائل مختلفی همراه است که مطالعه و تحقیق چند جانبه ای را از لحاظ سازه ای، زمین شناسی، هیدرولیکی می طلبد. در این پژوهش از نرم افزار ADINA جهت طرح سازه استفاده شده است. در این راستا با توجه به اهمیت شیب جانبی در طرح اقتصادی موج شکنهای مایل، با تاکید بر روابط متداول طراحی این نوع مقاطع، سعی بر این بوده که زاویه شیب بهینه در حالت مختلف طراحی تعیین گردد که نتایج مطالعات انجام شده محدوده مشخصی را با توجه به لایه بندی مقطع موج شکنهای مایل برای این زاویه بدست می دهند که می تواند در طراحی مد نظر قرار گیرد. در این مقاله تلاش شده است که ضمن بررسی کلیه ی نیروهای داخلی، خارجی و نحوه عملکرد هر یک از نیروها و چگونگی پاسخگویی مقاطع موج شکنهای مایل در برابر این نیروها، موثرترین پارامترهای طراحی که اقتصاد طرح را کنترل می نماید، تعیین شود.

کلیدواژه‌ها:

سازه های دریایی - حفاظت ساحلی -، موج شکنهای مایل - مدل سازه ای المان محدود - بهینه سازی مقاطع

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

شاکری مجد, مرتضی و میراحمد لشته نشایی، ۱۳۸۵، طراحی بهینه موج شکنها مایل به روش المان محدود، هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده عمران

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (شاکری مجد, مرتضی و میراحمد لشته نشایی، ۱۳۸۵)
برای بار دوم به بعد: (شاکری مجد و لشته نشایی، ۱۳۸۵)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 871

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما