مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 596
  • بازدید دیروز : 874
  • بازدید کل : 3225418

پیوند ها

مقاله بررسی اجرایی عملکرد مواد FRP در مقاوم سازی ساختمان های بتنی


مشخصات نویسندگان مقاله بررسی اجرایی عملکرد مواد FRP در مقاوم سازی ساختمان های بتنی

مریم زین الدینی - دانشجوی کارشناسی بخش مهندسی عمران دانشگاه شهید باهنر کرمان
فرزاد فلاح - دانشجوی کارشناسی ارشد بخش مهندسی عمران دانشگاه شهید باهنر کرمان

چکیده مقاله:

با توجه به زلزله خیز بودن کشورایران و وجودساختمانهای ضعیف و غیرمقاوم دربرابر زلزله اهمیت بحث مقاوم سازی برای این نوع ازساختمانها علی الخصوص مراکز مهم درمانی ،نظامی ،اداری و صنعتی بیش ازگذشته محسوس و اجتناب ناپذیر می باشد .دراین میان استفاده ازمواد FRP درصنعت ساختمان کشورمان روزبه روز گسترده تر و پررونق تر ازپیش می شود با توجه به اینکه هنوز بسیاری ازمهندسان باسابقه و پیشکسوت جامعه مهندسی عمران کشور با چشم بدبینی به این روش مقاوم سازی می نگرند و اغلب آنها استفاده ازروشهای قدیمی و سنتی همانند استفاده ازالمانهای فولادی و بتن آرمه را بهتر و صحیح ترازاین روش می دانند لذا دراین تحقیق سعی گردیده با دلایل منطقی ومقایسه های عینی مزیت و به صرفه بودن استفاده ازاین ماده به اثبات رسانده شود تا بدین طریق گامی دیگر درجهت معرفی و شناساندن این روش به دست اندرکاران و مجریان ذیربط برداشته شود .

کلیدواژه‌ها:

FRP - مقاوم سازی - ساختمان - مقایسه عینی - نگرش اجرایی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

زین الدینی, مریم و فرزاد فلاح، ۱۳۸۷، بررسی اجرایی عملکرد مواد FRP در مقاوم سازی ساختمان های بتنی، چهاردهمین کنفرانس دانشجویان مهندسی عمران سراسر کشور، سمنان، دانشگاه سمنان

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (زین الدینی, مریم و فرزاد فلاح، ۱۳۸۷)
برای بار دوم به بعد: (زین الدینی و فلاح، ۱۳۸۷)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1897

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما