مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 630
  • بازدید دیروز : 874
  • بازدید کل : 3225452

پیوند ها

2-آنالیز پایداری شیب با استفاده از نرم افزار SSA


2-آنالیز پایداری شیب با استفاده از نرم افزار SSA

مشخصات نویسندگان مقاله آنالیز پایداری شیب با استفاده از نرم افزار SSA

محمد داربر - دانشجوی مهندسی استخراج معدن، دانشگاه شهید باهنر کرمان
حسین جلالی فر (شناسه پژوهشگر - Researcher ID: ۱۷۸)
استادیار دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر کرمان

چکیده مقاله:

ناپایداری شیب به عنوان یکی از مسائل عمده پیش روی مهندسین عمران و معدن، هر روزه باعث خسارات سنگین مالی و اقتصادی به مناطق مسکونی و معدنی می شود. ایران با توپوگرافی عمدتاً کوهستانی، فعالیت زمین ساختی و لرزه خیزی زیاد و شرایط متنوع زمین شناسی و اقلیمی، عمده شرایط طبیعی را برای ایجاد طیف وسیعی از شکست ها و ریزش ها داراست، اما تحقیقات پیرامون ناپایداری شیب در کشورمان کمرنگ بوده است. کم توجهی به این بخش، ضررهای هنگفتی را به راه ها، خطوط آهن، خطوط انتقال نیرو و ارتباطات، تأسیسات معدنی، سدها و جنگل ها وارد نموده است. از آن جایی که روابط مربوط به آنالیزهای پایداری بسیار پیچیده بوده و نیازمند وقت و دقت خاصی جهت انجام محاسبات می باشد، نرم افزاری برای تحلیل انواع ناپایداری ها، ریزش های سطحی و تعیین مشخصات نگهدارنده های لازم بر مبنای تئوری تعادل حدی طراحی شده است. این نرم افزار که (Slope Stability Analysis) S.S.A نام دارد، قادر به تشخیص مناطق دارای پتانسیل شکست، تحلیل شکست صفحه ای، تحلیل شکست دایره ای و طراحی مهارسنگی های لازم جهت نگهداری مناطق دارای پتانسیل شکست است

کلیدواژه‌ها:

پایداری شیب - شکست صفحه ای - ترک کششی - شکست دایره ای - مهارسنگی .SMR - (Rock Anchor)

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در civil-file.4kia.ir مورد استفاده قرار میگیرد:
http://www.civil-file.4kia.ir

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

داربر, محمد و حسین جلالی فر، ۱۳۸۷، آنالیز پایداری شیب با استفاده از نرم افزار SSA، دومین کنفرانس مهندسی معدن ایران، تهران، دانشگاه تهران،


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (داربر, محمد و حسین جلالی فر، ۱۳۸۷)
برای بار دوم به بعد: (داربر و جلالی فر، ۱۳۸۷)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1203

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما