مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 692
  • بازدید دیروز : 572
  • بازدید کل : 3249008

پیوند ها

1-تحلیل پایداری تونل كلات با استفاده از روشهای تجربی و المان محدود


1-تحلیل پایداری تونل كلات با استفاده از روشهای تجربی و المان محدود

چکیده مقاله:

تونل کلات در انتهای راه آسفالته مشهد - کلات در سال 1367 بطور ناقص احداث شده و در طی حفاری تونل به علت شرایط ساختاری بخشهایی از آن ریزش کرده است مسیر تونل از میان توده سنگهای ماسه ای آهکی و مارنی کرتاسه فوقانی عبور می کند دراین مقاله پارامترهای مقاومتی و تاثیر خصوصیات ژئومکانیکی و ویژگیهای ساختاری برپایداری تونل کلات در زمان تعریض بررسی شده است برآورد خصوصیات کمی و کیفی توده سنگ در برگیرنده تونل و رده بندی مهندسی آن با استفاده از سیستمهای طبقه بندی ژئومکانیکی توده سنگ RMR شاخص کیفی تونل سازی در سنگ Q و شاخص مقاومت زمین شناسی GSI انجام شده است به منظور تخمین پارامترهای مقاومتی توده سنگی از معیار تجربی هوک و براون استفاده شده است براساس نتایج حاصل از رده بندی های مهندسی سنگ کل مسر تونل در داخل توده سنگهای متوسط تا خیلی ضعیف حفر می شود که مقطع باتدایی و انتهایی به ترتیب دارای بیشترین و کمترین مقدار پارامترهای مقاومتی است.

کلیدواژه‌ها:

تونل کلات، پایداری، توده سنگ، تحلیل عددی و تجربی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

بهارلو, علی و حسن بخشنده امنیه، ۱۳۹۰، تحلیل پایداری تونل کلات با استفاده از روشهای تجربی و المان محدود، نهمین همایش ملی تونل، تهران، انجمن تونل ایران، http://www.civil-file.4kia.ir


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (بهارلو, علی و حسن بخشنده امنیه، ۱۳۹۰)
برای بار دوم به بعد: (بهارلو و بخشنده امنیه، ۱۳۹۰)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1229

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما