مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 128
  • بازدید دیروز : 1007
  • بازدید کل : 3250374

پیوند ها

سازه های فولادی و ویژگیهای آن


سازه های فولادی و ویژگیهای آن

سازه های فولادی و ویژگیهای آن

ويژگيهاي فلزات مورد مصرف در ساختمان اعم از فولاد، آلومينيوم، مصالح جوشكاري و مانند آنها، بايد با مندرجات فصل مصالح مطابقت نمايد. حمل و نقل و نگهداري فلزات نيز مطابق مندرجات فصل مصالح خواهد بود.

نقشه‌هاي كارگاهي

نقشه‌هاي كارگاهي، حاوي تمامي اطلاعات و جزئيات لازم براي ساخت قطعات سازه، بايد قبل از عمل ساخت، تهيه و آماده شود. اين اطلاعات و جزئيات بايد ابعاد عناصر سازه‌اي و محل آنها، نوع و اندازه جوشها، پيچها و يا پرچها را شامل شود. در اين نقشه‌ها بايد تمامي جوشها و پيچهاي كارخانه‌اي از جوشها و پيچهاي كارگاهي به خوبي متمايز و نوع اتصال پيچهاي پرمقاومت (اتكايي يا اصطكاكي) به وضوح مشخص و حد سفت كردن پيچها معين شده باشد. نقشه‌هاي كارگاهي بايد با در نظر گرفتن مناسب‌ترين نوع اجرا و با توجه به سرعت اجرا و شرايط اقتصادي ساخت و نصب، تهيه شود.

تعبيه خيز و خم و راست كردن قطعات

به كار بردن روشهاي گرم كردن موضعي و يا تغيير شكل مكانيكي براي ايجاد انحنا و يا از بين بردن آن (راست كردن) مجاز است، مشروط بر آنكه دماي موضعهاي گرم شده (كه به روش قابل قبولي اندازه‌گيري مي‌شود) از 565 درجه سلسيوس براي فولادهاي قوي مخصوص و 650 درجه سلسيوس براي فولادهاي نرمه، تجاوز ننمايد. به هر حال هرگاه آهن‌آلات اسكلت فولادي ساختمانها نياز به صافكاري و ترميم داشته باشند، انجام اين عمليات هنگامي مجاز خواهد بود كه انحرافات آنها از مقادير مندرج در فصل 24 (تعمير، تخريب و بازسازي) تجاوز ننمايد...

موارد مذکور قسمتی از این مقاله بود .دانلود در ادامه...


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1187

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما